Szybkie recepty

U nas szybko i bezpłatnie uzyskasz receptę na potrzebne Ci leki. Jeśli złożysz zlecenie do godziny 18:00 receptę otrzymasz w maksymalnie 4 godziny, a najczęściej o wiele szybciej. Zostając naszym pacjentem ta usługa jest w pełni realizowana w ramach Twojego ubezpieczenia w NFZ.

Stale przyjmowane leki

Jeśli skończyły Ci się leki, które przyjmujesz na stałe, w prosty sposób uzyskasz przedłużenie aktualnych recept.

Przeziębienia

Czujesz się przeziębiony? Możesz szybko uzyskać leki, które pomogą Ci wrócić do zdrowia i złagodzą objawy choroby.

Leki przeciwbólowe

Jeśli cierpisz na silny ból spowodowany np. migreną, przebytym urazem, albo zabiegiem operacyjnym pomożemy uśmierzyć go w bezpieczny i możliwie skuteczny sposób.

Leki na otyłość

Jeśli cierpisz na otyłość, możesz skorzystać z nowoczesnych sposobów leczenia przy użyciu analogów GLP-1. Hamują one uczucie głodu i pomagają w wypracowaniu odpowiednich nawyków żywieniowych.

Antykoncepcja i tabletki dzień po

Wiemy jak istotny jest czas. Pomożemy Ci uzyskać i zrealizować receptę tak szybko jak to możliwe, także wieczorem i w weekendy.

Choroby przenoszone drogą płciową oraz wspomaganie erekcji

Pomożemy Ci uzyskać odpowiednie leczenie szybko, dyskretnie i bez zbędnych pytań.

Doctor

Wnioskuj o receptę

Jeśli chcesz poprosić lekarza o receptę wystarczy, że napiszesz do nas na chacie, zadzwonisz, albo wypełnisz formularz online. Nasza recepcja pracuje 7 dni w tygodniu od 8:00-22:00